Aktualizuj dane / Zgłoś błąd

Klub Morskie Oko

Kontakt

tel.:
18 205-50-66

Lokalizacja

Województwo:
małopolskie
Miejscowość:
Zakopane
Ulica:
Krupówki 30
Kod pocztowy:
34-500
Morskie Oko
Morskie Oko to klub umiejscowiony na Krupówkach. Morskie Oko to prawdziwa mekka miejscowych imprezowiczów i turystów spragnionych zabawy w autentycznym zakopiańskim klimacie. Lokal urządzony jest w sposób góralski, dominuje tu drewno, wielkie ławy i piękne dekoracje nawiązujące do tutejszych tradycji. Morskie Oko pod względem muzycznym dzieli się na dwa odrębne parkiety taneczne. Pierwszy z nich proponuje gościom muzykę z gatunków techno, trance w połączeniu z pokazami laserowymi, natomiast na drugim parkiecie panuje klimat biesiadno-weselny. Klub Morskie Oko jest miejscem niezapomnianej zabawy.

Informacje szczegółowe

Wypowiedzi na forum

Wypowiedzi pojawiają się automatycznie i nie muszą dotyczyć opisywanego obiektu
  • Klub Maluszka koło Zawiercia

    Zapraszamy dzieci w wieku od 6 miesięcy do 3 latek. Mała grupka dzieci w domowych warunkach pod okiem opiekunów będzie wspaniale spędzać czas kiedy rodzice są w pracy. Zapewniamy kompleksowe zaspokajanie potrzeb malutkich dzieci. STARTUJEMY OD WRZEśNIA 2007 ROKU. Klub będzie utworzony w Morsku

  • Re: gdzie fajne miejsca w Zakopanem (kluby, puby

    KLUBY MUZYCZNE, DYSKOTEKI, DANCING: Finlandia Arctic Club (dyskoteka), ul. Nowotarska 8, tel. 201 58 91 Morskie Oko (dyskoteka), ul. Krupówki 30, tel. 201 50 66 Wierchy (dyskoteka), ul. Tetmajera 2, tel. 201 55 95 Ampstrong (klub muzyczny), ul. Jagiellońska 18, tel. 0 501 64 54 64, po godz. 19

  • Re: Internet - Morskie Oko :-)

    Witaj w klubie uzależnień... papierosy, internet...ehhh Palę na balkonie, mam nadzieję, że nikomu nie będzie to przeszkadzać:)) -- "Kobieta była drugą pomyłką Boga" - Nietzche

  • Klub Milosnikow STATKOW i OKRETOW

    II spotkanie Klubu Milosnikow i Okretow odbedzie sie w Szczecinie, 19 pazdziernika moze sie zdarzyc, ze jakis punkt programu z przyczyn obiektywnych nie bedzie mozliwy do zrealizowania, ale generalnie spotkanie zapowiada sie bardzo ciekawie, a program jest znacznie bogatszy niz w przypadku I

  • Klub Milosnikow Statkow i Okretow - II spotkanie

    drugiego polskiego centrum gospodarki morskiej, czyli z Trojmiasta, a takze z glebi Polski niestety, na obecnym - wczesnym etapie "rozpedzania sie" i organizacji Klubu nie jestesmy jeszcze w stanie zadbac o zorganizowanie "systemowo" jakichs nolegow - wiec kazdy przyjezdny musi

  • Re: Klub mam

    Więc, może dopóki jest ciepło, wykorzystajmy to i spotkajmy się na jakimś ciekawym placu zabaw. Proponuję Park Morskie Oko, w którym znajduje się aż pięć placów zabaw (każdy inny). A sam park znajduje się niemalże w centrum Warszawy, jest piękny, zielony, no i dojazd do niego jest też dosyć

  • Re: Czy jest fajny klub we Wroclawiu?

    Maxim dawne Morskie Oko nie drogo

  • Re: Czy jest fajny klub we Wroclawiu?

    We Wrocławiu tylko w jednym miejscu panny tańczą na rurkach: Maxim, byłe Morskie Oko, przy Chopina nie wiem ile. Drogo.

  • spotkanie Klubu Milosnikow Statkow i Okretow

    II spotkanie Klubu Milosnikow i Okretow odbedzie sie w Szczecinie, 19 pazdziernika moze sie zdarzyc, ze jakis punkt programu z przyczyn obiektywnych nie bedzie mozliwy do zrealizowania, ale generalnie spotkanie zapowiada sie bardzo ciekawie, a program jest znacznie bogatszy niz w przypadku I

  • Re: Klub Milosnikow STATKOW i OKRETOW

    rakiet amerykanskich. No i nie wiadomo, jak sie to sprawdzi. No, oczywiscie istotne znaczenie maja lodzie podwodne z glowicami nukelarnymi, ale i lotnictwo ma takowe... > W Polsce 2 % aktywnych zawodowo zatrudnionych jest w gospodarce morskiej. > Wypracowują oni ok. 4 % produktu krajowego

Zaloguj się

Ocena

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Kluby, które mogą Ci się spodobać:

  • Sala dla palących: Tak
  • Klimatyzacja: Tak
  • Rodzaj muzyki: Dance
    • Taawa

      Taawa to krakowski klub mieszczący się w sercu samego Kazimierza przy ul. Estery 18, usytu...

    • Sztolnia

      Sztolnia to dwór imprezowo-weselny w Knurowie na Śląsku. Sztolnia znajduje się w urokliwym...

    • Mroowisko

      Mroowisko to klub muzyczny zlokalizowany w dawnych Fortach Mokotów przy ulicy Racławickiej...

    • Club Grant

      Club Grant to jedno z najpopularniejszych miejsc rozrywkowych na Śląsku. Klub to ogromna p...

    • APSTERS

      Klub APSTERS to dość nietypowe miejsce na klubowej mapie Warszawy - zajmuje się wyłącznie ...

    • Koko Bongo i Bajka

      Koko Bongo i Bajka mieści się w ścisłym centrum Koszalina. Klub rozpoczął swoją działalnoś...

    • Senso Dance Club, Mielno

      ...

    • Pretekst. Live Music Club

      Pretekst. Live Music Club mieści się na warszawskiej Woli, na ulicy Kolejowej 8 i jest czę...

    • Deja Vu

      Pub Deja Vu istnieje od 2005 roku. Lokalizację ma znakomitą - w samym centrum miasta. Jest...

    • 35mm

      35mm to niecodzienne miejsce na mapie Warszawy. Lokal ten mieści się w ścisłym centrum mia...

    • F1 Club

      Klub muzyczny F1 Club znajduje się w Żarach w województwie lubuskim....

    • Club Qugino

      Club Qugino mieści się w ścisłym centrum Słupska. Jest to jeden z najbardziej znanych miej...

Warszawa z dzieckiem? »